آ

  • آزمون جامع پیش کارورزی بررسی ارتباط سبک‌های یادگیری با نمرات آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی و نتایج آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان در پایان دوره دکتری عمومی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 219-229]

  • آزمون جامع علوم پایه بررسی ارتباط سبک‌های یادگیری با نمرات آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی و نتایج آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان در پایان دوره دکتری عمومی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 219-229]

  • آزمون صلاحیت بالینی بررسی ارتباط سبک‌های یادگیری با نمرات آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی و نتایج آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان در پایان دوره دکتری عمومی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 219-229]

  • آگاهی ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]

  • آگاهی فرا شناختی تدوین مدل اشتیاق تحصیلی برمبنای راهبردهای یادگیری و آگاهی فرا شناختی با میانجی گری باورهای انگیزشی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 125-140]

  • آموزش اثربخشی کاربرد رایانه در آموزش و موانع آن [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 114-124]

  • آموزش الکترونیک ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]

  • آموزش بالندگی بررسی اثربخشی آموزش‌های بالندگی حرفه ای در عملکرد شغلی بر اساس الگوی CIPP [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 79-89]

  • آموزش بالینی بررسی مشکلات مربیان پرستاری با سابقه بیش از 5 سال در آموزش بالینی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-11]

  • آموزش پرستاری بررسی مشکلات مربیان پرستاری با سابقه بیش از 5 سال در آموزش بالینی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-11]

  • آموزش پرستاری یادگیری تلفیقی و اثر بخشی آن در آموزش پرستاری: مطالعه مروری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 29-40]

  • آموزش پزشکی شناسایی مؤلفه های فرهنگ سازمانی مطلوب در دانشگاه های علوم پزشکی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 49-57]

  • آموزش پزشکی نامه به سردبیر: تدبیری برای انگیزش [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 258-261]

  • آموزش ترکیبی یادگیری تلفیقی و اثر بخشی آن در آموزش پرستاری: مطالعه مروری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 29-40]

  • آموزش تلفیقی یادگیری تلفیقی و اثر بخشی آن در آموزش پرستاری: مطالعه مروری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 29-40]

  • آموزش دوزبانه بررسی مناسب ترین مدلهای توسعه آموزش دوزبانگی از دیدگاه اساتید دانشگاه [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 44-53]

  • آموزش قابلیت محور بررسی تأثیر زیرساخت‌های رویکرد مجازی بر آموزش قابلیت‌محور در راستای دانشگاه‌های نسل چهارم [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 363-375]

  • آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله‌ای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 230-240]

  • آموزش مداوم بررسی اولویت‌ها و نیازسنجی برنامه‌های آموزشی پزشکان عمومی مشمول دوره‌های بازآموزی، آموزش مداوم شهرستان اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 104-114]

  • آموزش و پرورش بررسی علل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 67-78]

  • آوای سازمانی اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر سکوت و آوای سازمانی در دانشگاه آزاد استان مازندران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 11-22]

ا

  • ابزار ارزشیابی طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • اتاق عمل بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]

  • اتاق فرار طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]

  • اثر بخشی یادگیری تلفیقی و اثر بخشی آن در آموزش پرستاری: مطالعه مروری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 29-40]

  • اثربخشی بررسی اثربخشی آموزش‌های بالندگی حرفه ای در عملکرد شغلی بر اساس الگوی CIPP [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 79-89]

  • احساس خودکارآمدی پژوهشی بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با استرس علمی و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 335-346]

  • ادراک ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 176-186]

  • ارائه مدل اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر سکوت و آوای سازمانی در دانشگاه آزاد استان مازندران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 11-22]

  • ارتباط ارایه مدلی جهت ارتقای انگیزش اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 406-416]

  • ارزشهای اخلاقی بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 395-405]

  • ارزشیابی تحلیل انتقادی سیستم ارزشیابی استاد توسط دانشجویان (مروری نظامند) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 82-96]

  • ارزشیابی تکوینی مقایسه‌ی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 41-48]

  • ارزیابی ارزیابی تدریس ایمنی شناسی به روش کلاس معکوس از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 197-208]

  • ارزیابی تکوینی ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]

  • اساتید طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • استاد تحلیل انتقادی سیستم ارزشیابی استاد توسط دانشجویان (مروری نظامند) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 82-96]

  • استادان دانشگاه اثرات علیّ مدیریت آموزشی و رفتاری استادان برکاهش رفتارهای مخرب کلاسی بواسطه خودکارآمدی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 90-101]

  • استراتژی‌های دوزبانگی بررسی مناسب ترین مدلهای توسعه آموزش دوزبانگی از دیدگاه اساتید دانشگاه [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 44-53]

  • استرس علمی بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با استرس علمی و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 335-346]

  • استعداد درخشان مقایسه میزان استفاده از سبک‌های یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 187-196]

  • اشتیاق تحصیلی تدوین مدل اشتیاق تحصیلی برمبنای راهبردهای یادگیری و آگاهی فرا شناختی با میانجی گری باورهای انگیزشی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 125-140]

  • اشتیاق تحصیلی رابطه کیفیت خواب با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 164-175]

  • اعتبارسنجی طراحی و اعتبار سنجی ابزار ارزیابی فیلم های آموزشی در علوم پزشکی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 240-250]

  • انتخاب تخصص گرایش دانشجویان سال آخر رشته پزشکی در انتخاب رشته تخصصی: تفاوت بین آن‌چه دانشجویان می‌خواهند و آن‌چه جامعه نیاز دارد [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 209-218]

  • انتظار ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 176-186]

  • انگیزش پیشرفت تحصیلی رابطه سبک‌های هویت و انگیزش پیشرفت تحصیلی با مشغولیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 71-81]

  • انگیزش شغلی ارایه مدلی جهت ارتقای انگیزش اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 406-416]

  • انگیزه نامه به سردبیر: تدبیری برای انگیزش [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 258-261]

  • اهداف مدل نوآوری دانش‌محور؛ فلسفه، چشم‌اندار و اهداف [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 144-153]

  • اهداف پیشرفت ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و مشغولیت عاطفی: میانجی‌گری هیجان‌های پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 122-134]

  • ایران آموزش طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم به پزشکان، پرستاران و مردم [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 1-10]

  • ایمنی بیمار ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]

  • ایمنی شناسی ارزیابی تدریس ایمنی شناسی به روش کلاس معکوس از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 197-208]

ب

  • بازخورد بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله‌ای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 230-240]

  • بازی چندرسانه ای تشخیص علائم گفتارفلجی با استفاده از نرم افزار چند رسانه ای بازی در دانشجویان گفتاردرمانی اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 251-257]

  • بازی سازی طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]

  • باورهای امید ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظم‌دهی با باورهای امید در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 320-334]

  • باورهای انگیزشی تدوین مدل اشتیاق تحصیلی برمبنای راهبردهای یادگیری و آگاهی فرا شناختی با میانجی گری باورهای انگیزشی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 125-140]

  • باورهای فراشناخت بررسی رابطه باورهای فراشناخت و سلامت روان با عملکرد تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 115-121]

  • بی‌صداقتی تحصیلی دروغ پردازی های امروز، اقدامات غیراخلاقی فردا: یک مدل علّی ارتباط بین منبع کنترل و بی صداقتی تحصیلی با نقش میانجی گری خودپنداشت تحصیلی در دانشجویان پرستاری [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 306-319]

  • بیمار بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]

پ

  • پزشکان عمومی بررسی اولویت‌ها و نیازسنجی برنامه‌های آموزشی پزشکان عمومی مشمول دوره‌های بازآموزی، آموزش مداوم شهرستان اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 104-114]

  • پس آزمون مقایسه‌ی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 41-48]

  • پیش آزمون مقایسه‌ی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 41-48]

ت

  • تئوری برنامه ریزی شده رفتار تمرینی تاثیر الگوی برنامه ریزی شده رفتار تمرینی جهت پایبندی به فعالیت ورزش همگانی به منظور افزایش سلامت دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 54-66]

  • تاب‌آوری تحصیلی نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی در دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 294-305]

  • تاپسیس شناسایی عوامل موفقیت یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه : دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 135-143]

  • تقاضا ارتباط بین متغیرهای دموگرافیک، اقتصادی- اجتماعی و مرتبط با سطح سلامت با تقاضای ویزیت پزشک عمومی در شهر اصفهان در سال‌های 95-94 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 58-70]

  • توانمندسازی روانشناختی ارائه مدل ادراکی توانمندسازی روانشناختی با رویکرد مدیریت دانش در مدیران متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 23-43]

  • توانمندی ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]

ج

  • جذب استعداد مدل مدیریت استعداد برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 385-394]

  • جو سازمانی بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 395-405]

چ

  • چشم‌اندار مدل نوآوری دانش‌محور؛ فلسفه، چشم‌اندار و اهداف [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 144-153]

ح

  • حقوق و دستمزد ارایه مدلی جهت ارتقای انگیزش اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 406-416]

  • حل مسئله مقایسه میزان استفاده از سبک‌های یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 187-196]

خ

  • خلاقیت پیش بینی خلاقیت دانش آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و راهبردهای یادگیری [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 102-113]

  • خودپنداشت تحصیلی دروغ پردازی های امروز، اقدامات غیراخلاقی فردا: یک مدل علّی ارتباط بین منبع کنترل و بی صداقتی تحصیلی با نقش میانجی گری خودپنداشت تحصیلی در دانشجویان پرستاری [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 306-319]

  • خودکارآمدی اثرات علیّ مدیریت آموزشی و رفتاری استادان برکاهش رفتارهای مخرب کلاسی بواسطه خودکارآمدی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 90-101]

  • خودکارآمدی پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 153-163]

  • خودکارآمدی تحصیلی نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی در دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 294-305]

  • خودنظم­دهی ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظم‌دهی با باورهای امید در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 320-334]

د

  • داروسازی مقایسه‌ی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 41-48]

  • داروسازی ایجاد بستر مناسب آموزشی جهت ارنقاء سطح کیفی دانشجویان رشته داروسازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در زمینه شیمی آلی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 21-28]

  • دانش آموزان اثربخشی کاربرد رایانه در آموزش و موانع آن [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 114-124]

  • دانش آموزان پیش بینی خلاقیت دانش آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و راهبردهای یادگیری [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 102-113]

  • دانشجو مقایسه میزان استفاده از سبک‌های یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 187-196]

  • دانشجو تحلیل انتقادی سیستم ارزشیابی استاد توسط دانشجویان (مروری نظامند) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 82-96]

  • دانشجو ارزیابی تدریس ایمنی شناسی به روش کلاس معکوس از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 197-208]

  • دانشجویان ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 176-186]

  • دانشجویان نامه به سردبیر: تدبیری برای انگیزش [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 258-261]

  • دانشجویان بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با استرس علمی و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 335-346]

  • دانشجویان پرستاری دروغ پردازی های امروز، اقدامات غیراخلاقی فردا: یک مدل علّی ارتباط بین منبع کنترل و بی صداقتی تحصیلی با نقش میانجی گری خودپنداشت تحصیلی در دانشجویان پرستاری [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 306-319]

  • دانشجویان پزشک بررسی رابطه باورهای فراشناخت و سلامت روان با عملکرد تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 115-121]

  • دانشجویان پزشکی پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 153-163]

  • دانشجویان پزشکی گرایش دانشجویان سال آخر رشته پزشکی در انتخاب رشته تخصصی: تفاوت بین آن‌چه دانشجویان می‌خواهند و آن‌چه جامعه نیاز دارد [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 209-218]

  • دانشجویان پزشکی مقایسه سرزندگی تحصیلی، شکفتگی و ابعاد هویت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 283-293]

  • دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی در دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 294-305]

  • دانشجویان تربیت بدنی شناسایی عوامل موفقیت یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه : دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 135-143]

  • دانشجوی پرستاری ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]

  • دانشجوی هوشبری بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]

  • دانشگاه شناسایی مؤلفه های فرهنگ سازمانی مطلوب در دانشگاه های علوم پزشکی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 49-57]

  • دانشگاه تحلیل انتقادی سیستم ارزشیابی استاد توسط دانشجویان (مروری نظامند) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 82-96]

  • دانشگاه آسیب شناسی دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر فرایند تدریس از دیدگاه دانشجویان (استان اصفهان) [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 141-152]

  • دانشگاه مدل مدیریت استعداد برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 385-394]

  • دانشگاه فرهنگیان بررسی اثربخشی آموزش‌های بالندگی حرفه ای در عملکرد شغلی بر اساس الگوی CIPP [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 79-89]

  • دانشگاه کارآفرین مطالعه کیفی: شناسایی مولفه های دانشگاه کارآفرین [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 154-161]

  • دانشگاه نسل چهارم بررسی تأثیر زیرساخت‌های رویکرد مجازی بر آموزش قابلیت‌محور در راستای دانشگاه‌های نسل چهارم [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 363-375]

  • درگیری تحصیلی نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی در دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 294-305]

  • درگیری تحصیلی بررسی ارتباط استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 347-362]

  • دستیاران بالینی بررسی ارتباط سبک یادگیری با عملکرد مبتنی بر شواهد در دستیاران بالینی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 12-20]

  • دوزبانگی بررسی مناسب ترین مدلهای توسعه آموزش دوزبانگی از دیدگاه اساتید دانشگاه [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 44-53]

  • دولت یازدهم آموزش طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم به پزشکان، پرستاران و مردم [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 1-10]

  • دیدگاه دانشجویان بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]

ر

  • راهبردهای مقابله‌ای بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله‌ای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 230-240]

  • راهبردهای یادگیری پیش بینی خلاقیت دانش آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و راهبردهای یادگیری [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 102-113]

  • راهبردهای یادگیری تدوین مدل اشتیاق تحصیلی برمبنای راهبردهای یادگیری و آگاهی فرا شناختی با میانجی گری باورهای انگیزشی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 125-140]

  • رایانه اثربخشی کاربرد رایانه در آموزش و موانع آن [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 114-124]

  • رضایت مندی طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]

  • رفتارهای مخرب کلاسی اثرات علیّ مدیریت آموزشی و رفتاری استادان برکاهش رفتارهای مخرب کلاسی بواسطه خودکارآمدی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 90-101]

  • رویکرد مجازی بررسی تأثیر زیرساخت‌های رویکرد مجازی بر آموزش قابلیت‌محور در راستای دانشگاه‌های نسل چهارم [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 363-375]

س

  • سبک‌های هویت رابطه سبک‌های هویت و انگیزش پیشرفت تحصیلی با مشغولیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 71-81]

  • سبک یادگیری بررسی ارتباط سبک یادگیری با عملکرد مبتنی بر شواهد در دستیاران بالینی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 12-20]

  • سبک یادگیری مقایسه میزان استفاده از سبک‌های یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 187-196]

  • سبک یادگیری بررسی ارتباط سبک‌های یادگیری با نمرات آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی و نتایج آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان در پایان دوره دکتری عمومی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 219-229]

  • سرزندگی مقایسه سرزندگی تحصیلی، شکفتگی و ابعاد هویت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 283-293]

  • سرزندگی تحصیلی پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 153-163]

  • سرزندگی تحصیلی رابطه کیفیت خواب با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 164-175]

  • سرمایه روان شناختی اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر سکوت و آوای سازمانی در دانشگاه آزاد استان مازندران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 11-22]

  • سکوت اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر سکوت و آوای سازمانی در دانشگاه آزاد استان مازندران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 11-22]

  • سلامت تاثیر الگوی برنامه ریزی شده رفتار تمرینی جهت پایبندی به فعالیت ورزش همگانی به منظور افزایش سلامت دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 54-66]

  • سلامت روان بررسی رابطه باورهای فراشناخت و سلامت روان با عملکرد تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 115-121]

ش

  • شبکه اجتماعی مجازی بررسی ارتباط استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 347-362]

  • شکفتگی مقایسه سرزندگی تحصیلی، شکفتگی و ابعاد هویت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 283-293]

  • شیمی آلی ایجاد بستر مناسب آموزشی جهت ارنقاء سطح کیفی دانشجویان رشته داروسازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در زمینه شیمی آلی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 21-28]

ط

  • طرح تحول آموزش طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم به پزشکان، پرستاران و مردم [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 1-10]

ع

  • عدالت سازمانی بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 395-405]

  • علوم پزشکی طراحی و اعتبار سنجی ابزار ارزیابی فیلم های آموزشی در علوم پزشکی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 240-250]

  • عملکرد ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]

  • عملکرد ارتباطی بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]

  • عملکرد تحصیلی بررسی رابطه باورهای فراشناخت و سلامت روان با عملکرد تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 115-121]

  • عملکرد تحصیلی بررسی ارتباط استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 347-362]

  • عملکرد شغلی بررسی اثربخشی آموزش‌های بالندگی حرفه ای در عملکرد شغلی بر اساس الگوی CIPP [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 79-89]

  • عملکرد مبتنی بر شواهد بررسی ارتباط سبک یادگیری با عملکرد مبتنی بر شواهد در دستیاران بالینی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 12-20]

  • عوامل درونی – بیرونی- ملی و منطقه ای مطالعه کیفی: شناسایی مولفه های دانشگاه کارآفرین [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 154-161]

ف

  • فرایند تدریس آسیب شناسی دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر فرایند تدریس از دیدگاه دانشجویان (استان اصفهان) [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 141-152]

  • فرهنگ سازمانی شناسایی مؤلفه های فرهنگ سازمانی مطلوب در دانشگاه های علوم پزشکی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 49-57]

  • فلسفه مدل نوآوری دانش‌محور؛ فلسفه، چشم‌اندار و اهداف [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 144-153]

  • فناوری اطلاعات اثربخشی کاربرد رایانه در آموزش و موانع آن [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 114-124]

  • فیدبک ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]

  • فیلم طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • فیلم های آموزشی طراحی و اعتبار سنجی ابزار ارزیابی فیلم های آموزشی در علوم پزشکی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 240-250]

ک

  • کارآفرینی سازمانی بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 395-405]

  • کارگاه ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]

  • کدگذاری بررسی علل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 67-78]

  • کرمانشاه مقایسه سرزندگی تحصیلی، شکفتگی و ابعاد هویت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 283-293]

  • کلاس درس طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • کلاس معکوس ارزیابی تدریس ایمنی شناسی به روش کلاس معکوس از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 197-208]

  • کنترل رفتار ادراک شده تاثیر الگوی برنامه ریزی شده رفتار تمرینی جهت پایبندی به فعالیت ورزش همگانی به منظور افزایش سلامت دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 54-66]

  • کیفیت تجارب یادگیری ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظم‌دهی با باورهای امید در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 320-334]

  • کیفیت تجارب یادگیری بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با استرس علمی و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 335-346]

  • کیفیت تدریس طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • کیفیت خدمات آموزشی ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 176-186]

  • کیفیت خواب رابطه کیفیت خواب با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 164-175]

گ

  • گروه­ همتایان طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]

  • گفتاردرمانی تشخیص علائم گفتارفلجی با استفاده از نرم افزار چند رسانه ای بازی در دانشجویان گفتاردرمانی اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 251-257]

  • گفتارفلجی تشخیص علائم گفتارفلجی با استفاده از نرم افزار چند رسانه ای بازی در دانشجویان گفتاردرمانی اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 251-257]

م

  • ماهیت شغلی ارایه مدلی جهت ارتقای انگیزش اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 406-416]

  • مدل داده‌های شمارشی ارتباط بین متغیرهای دموگرافیک، اقتصادی- اجتماعی و مرتبط با سطح سلامت با تقاضای ویزیت پزشک عمومی در شهر اصفهان در سال‌های 95-94 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 58-70]

  • مدل نوآوری دانش‌محور مدل نوآوری دانش‌محور؛ فلسفه، چشم‌اندار و اهداف [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 144-153]

  • مدیران دوره دوم متوسطه ارائه مدل ادراکی توانمندسازی روانشناختی با رویکرد مدیریت دانش در مدیران متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 23-43]

  • مدیریت آموزشی اثرات علیّ مدیریت آموزشی و رفتاری استادان برکاهش رفتارهای مخرب کلاسی بواسطه خودکارآمدی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 90-101]

  • مدیریت استعداد مدل مدیریت استعداد برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 385-394]

  • مدیریت دانش ارائه مدل ادراکی توانمندسازی روانشناختی با رویکرد مدیریت دانش در مدیران متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 23-43]

  • مدیریت رفتاری اثرات علیّ مدیریت آموزشی و رفتاری استادان برکاهش رفتارهای مخرب کلاسی بواسطه خودکارآمدی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 90-101]

  • مدیریت غیرمتمرکز بررسی علل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 67-78]

  • مربیان پرستاری بررسی مشکلات مربیان پرستاری با سابقه بیش از 5 سال در آموزش بالینی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-11]

  • مشغولیت تحصیلی رابطه سبک‌های هویت و انگیزش پیشرفت تحصیلی با مشغولیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 71-81]

  • مشغولیت عاطفی ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و مشغولیت عاطفی: میانجی‌گری هیجان‌های پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 122-134]

  • مشکلات بررسی مشکلات مربیان پرستاری با سابقه بیش از 5 سال در آموزش بالینی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-11]

  • معلمان اثربخشی کاربرد رایانه در آموزش و موانع آن [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 114-124]

  • منبع کنترل دروغ پردازی های امروز، اقدامات غیراخلاقی فردا: یک مدل علّی ارتباط بین منبع کنترل و بی صداقتی تحصیلی با نقش میانجی گری خودپنداشت تحصیلی در دانشجویان پرستاری [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 306-319]

  • مهارت بالینی طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]

  • میانگین ایجاد بستر مناسب آموزشی جهت ارنقاء سطح کیفی دانشجویان رشته داروسازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در زمینه شیمی آلی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 21-28]

ن

  • نظام سلامت آموزش طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم به پزشکان، پرستاران و مردم [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 1-10]

  • نظریه داده بنیاد بررسی علل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 67-78]

  • نگرش تاثیر الگوی برنامه ریزی شده رفتار تمرینی جهت پایبندی به فعالیت ورزش همگانی به منظور افزایش سلامت دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 54-66]

  • نگهداری استعداد مدل مدیریت استعداد برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 385-394]

  • نیاز جامعه گرایش دانشجویان سال آخر رشته پزشکی در انتخاب رشته تخصصی: تفاوت بین آن‌چه دانشجویان می‌خواهند و آن‌چه جامعه نیاز دارد [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 209-218]

  • نیازسنجی بررسی اولویت‌ها و نیازسنجی برنامه‌های آموزشی پزشکان عمومی مشمول دوره‌های بازآموزی، آموزش مداوم شهرستان اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 104-114]

و

  • ویزیت پزشک عمومی ارتباط بین متغیرهای دموگرافیک، اقتصادی- اجتماعی و مرتبط با سطح سلامت با تقاضای ویزیت پزشک عمومی در شهر اصفهان در سال‌های 95-94 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 58-70]

  • ویژگی‌های شخصیتی پیش بینی خلاقیت دانش آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و راهبردهای یادگیری [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 102-113]

ه

  • همتامحور ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]

  • هنجار ذهنی تاثیر الگوی برنامه ریزی شده رفتار تمرینی جهت پایبندی به فعالیت ورزش همگانی به منظور افزایش سلامت دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 54-66]

  • هوش هیجانی بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 395-405]

  • هویت مقایسه سرزندگی تحصیلی، شکفتگی و ابعاد هویت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 283-293]

  • هیأت علمی ارایه مدلی جهت ارتقای انگیزش اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 406-416]

  • هیجان‌های پیشرفت ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و مشغولیت عاطفی: میانجی‌گری هیجان‌های پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 122-134]

ی

  • یادگیری مقایسه‌ی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 41-48]

  • یادگیری الکترونیکی شناسایی عوامل موفقیت یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه : دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 135-143]

  • یادگیری تلفیقی یادگیری تلفیقی و اثر بخشی آن در آموزش پرستاری: مطالعه مروری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 29-40]

  • یادگیری خود راهبر پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 153-163]