آ
-
آزمون جامع پیش کارورزی
بررسی ارتباط سبکهای یادگیری با نمرات آزمونهای جامع علوم پایه و پیش کارورزی و نتایج آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان در پایان دوره دکتری عمومی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 219-229]
-
آزمون جامع علوم پایه
بررسی ارتباط سبکهای یادگیری با نمرات آزمونهای جامع علوم پایه و پیش کارورزی و نتایج آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان در پایان دوره دکتری عمومی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 219-229]
-
آزمون صلاحیت بالینی
بررسی ارتباط سبکهای یادگیری با نمرات آزمونهای جامع علوم پایه و پیش کارورزی و نتایج آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان در پایان دوره دکتری عمومی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 219-229]
-
آگاهی
ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]
-
آگاهی فرا شناختی
تدوین مدل اشتیاق تحصیلی برمبنای راهبردهای یادگیری و آگاهی فرا شناختی با میانجی گری باورهای انگیزشی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 125-140]
-
آموزش
اثربخشی کاربرد رایانه در آموزش و موانع آن [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 114-124]
-
آموزش الکترونیک
ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]
-
آموزش بالندگی
بررسی اثربخشی آموزشهای بالندگی حرفه ای در عملکرد شغلی بر اساس الگوی CIPP [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 79-89]
-
آموزش بالینی
بررسی مشکلات مربیان پرستاری با سابقه بیش از 5 سال در آموزش بالینی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-11]
-
آموزش پرستاری
بررسی مشکلات مربیان پرستاری با سابقه بیش از 5 سال در آموزش بالینی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-11]
-
آموزش پرستاری
یادگیری تلفیقی و اثر بخشی آن در آموزش پرستاری: مطالعه مروری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 29-40]
-
آموزش پزشکی
شناسایی مؤلفه های فرهنگ سازمانی مطلوب در دانشگاه های علوم پزشکی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 49-57]
-
آموزش پزشکی
نامه به سردبیر: تدبیری برای انگیزش [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 258-261]
-
آموزش ترکیبی
یادگیری تلفیقی و اثر بخشی آن در آموزش پرستاری: مطالعه مروری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 29-40]
-
آموزش تلفیقی
یادگیری تلفیقی و اثر بخشی آن در آموزش پرستاری: مطالعه مروری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 29-40]
-
آموزش دوزبانه
بررسی مناسب ترین مدلهای توسعه آموزش دوزبانگی از دیدگاه اساتید دانشگاه [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 44-53]
-
آموزش قابلیت محور
بررسی تأثیر زیرساختهای رویکرد مجازی بر آموزش قابلیتمحور در راستای دانشگاههای نسل چهارم [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 363-375]
-
آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی
بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابلهای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 230-240]
-
آموزش مداوم
بررسی اولویتها و نیازسنجی برنامههای آموزشی پزشکان عمومی مشمول دورههای بازآموزی، آموزش مداوم شهرستان اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 104-114]
-
آموزش و پرورش
بررسی علل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 67-78]
-
آوای سازمانی
اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر سکوت و آوای سازمانی در دانشگاه آزاد استان مازندران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 11-22]
ا
-
ابزار ارزشیابی
طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]
-
اتاق عمل
بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]
-
اتاق فرار
طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]
-
اثر بخشی
یادگیری تلفیقی و اثر بخشی آن در آموزش پرستاری: مطالعه مروری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 29-40]
-
اثربخشی
بررسی اثربخشی آموزشهای بالندگی حرفه ای در عملکرد شغلی بر اساس الگوی CIPP [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 79-89]
-
احساس خودکارآمدی پژوهشی
بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با استرس علمی و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 335-346]
-
ادراک
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 176-186]
-
ارائه مدل
اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر سکوت و آوای سازمانی در دانشگاه آزاد استان مازندران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 11-22]
-
ارتباط
ارایه مدلی جهت ارتقای انگیزش اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 406-416]
-
ارزشهای اخلاقی
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 395-405]
-
ارزشیابی
تحلیل انتقادی سیستم ارزشیابی استاد توسط دانشجویان (مروری نظامند) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 82-96]
-
ارزشیابی تکوینی
مقایسهی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 41-48]
-
ارزیابی
ارزیابی تدریس ایمنی شناسی به روش کلاس معکوس از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 197-208]
-
ارزیابی تکوینی
ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]
-
اساتید
طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]
-
استاد
تحلیل انتقادی سیستم ارزشیابی استاد توسط دانشجویان (مروری نظامند) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 82-96]
-
استادان دانشگاه
اثرات علیّ مدیریت آموزشی و رفتاری استادان برکاهش رفتارهای مخرب کلاسی بواسطه خودکارآمدی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 90-101]
-
استراتژیهای دوزبانگی
بررسی مناسب ترین مدلهای توسعه آموزش دوزبانگی از دیدگاه اساتید دانشگاه [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 44-53]
-
استرس علمی
بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با استرس علمی و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 335-346]
-
استعداد درخشان
مقایسه میزان استفاده از سبکهای یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 187-196]
-
اشتیاق تحصیلی
تدوین مدل اشتیاق تحصیلی برمبنای راهبردهای یادگیری و آگاهی فرا شناختی با میانجی گری باورهای انگیزشی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 125-140]
-
اشتیاق تحصیلی
رابطه کیفیت خواب با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 164-175]
-
اعتبارسنجی
طراحی و اعتبار سنجی ابزار ارزیابی فیلم های آموزشی در علوم پزشکی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 240-250]
-
انتخاب تخصص
گرایش دانشجویان سال آخر رشته پزشکی در انتخاب رشته تخصصی: تفاوت بین آنچه دانشجویان میخواهند و آنچه جامعه نیاز دارد [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 209-218]
-
انتظار
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 176-186]
-
انگیزش پیشرفت تحصیلی
رابطه سبکهای هویت و انگیزش پیشرفت تحصیلی با مشغولیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 71-81]
-
انگیزش شغلی
ارایه مدلی جهت ارتقای انگیزش اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 406-416]
-
انگیزه
نامه به سردبیر: تدبیری برای انگیزش [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 258-261]
-
اهداف
مدل نوآوری دانشمحور؛ فلسفه، چشماندار و اهداف [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 144-153]
-
اهداف پیشرفت
ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و مشغولیت عاطفی: میانجیگری هیجانهای پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 122-134]
-
ایران
آموزش طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم به پزشکان، پرستاران و مردم [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 1-10]
-
ایمنی بیمار
ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]
-
ایمنی شناسی
ارزیابی تدریس ایمنی شناسی به روش کلاس معکوس از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 197-208]
ب
-
بازخورد
بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابلهای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 230-240]
-
بازی چندرسانه ای
تشخیص علائم گفتارفلجی با استفاده از نرم افزار چند رسانه ای بازی در دانشجویان گفتاردرمانی اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 251-257]
-
بازی سازی
طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]
-
باورهای امید
ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظمدهی با باورهای امید در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 320-334]
-
باورهای انگیزشی
تدوین مدل اشتیاق تحصیلی برمبنای راهبردهای یادگیری و آگاهی فرا شناختی با میانجی گری باورهای انگیزشی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 125-140]
-
باورهای فراشناخت
بررسی رابطه باورهای فراشناخت و سلامت روان با عملکرد تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 115-121]
-
بیصداقتی تحصیلی
دروغ پردازی های امروز، اقدامات غیراخلاقی فردا: یک مدل علّی ارتباط بین منبع کنترل و بی صداقتی تحصیلی با نقش میانجی گری خودپنداشت تحصیلی در دانشجویان پرستاری [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 306-319]
-
بیمار
بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]
پ
-
پزشکان عمومی
بررسی اولویتها و نیازسنجی برنامههای آموزشی پزشکان عمومی مشمول دورههای بازآموزی، آموزش مداوم شهرستان اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 104-114]
-
پس آزمون
مقایسهی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 41-48]
-
پیش آزمون
مقایسهی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 41-48]
ت
-
تئوری برنامه ریزی شده رفتار تمرینی
تاثیر الگوی برنامه ریزی شده رفتار تمرینی جهت پایبندی به فعالیت ورزش همگانی به منظور افزایش سلامت دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 54-66]
-
تابآوری تحصیلی
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین تابآوری تحصیلی و درگیری تحصیلی در دانشجویان رشتههای پزشکی و پیراپزشکی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 294-305]
-
تاپسیس
شناسایی عوامل موفقیت یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه : دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 135-143]
-
تقاضا
ارتباط بین متغیرهای دموگرافیک، اقتصادی- اجتماعی و مرتبط با سطح سلامت با تقاضای ویزیت پزشک عمومی در شهر اصفهان در سالهای 95-94 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 58-70]
-
توانمندسازی روانشناختی
ارائه مدل ادراکی توانمندسازی روانشناختی با رویکرد مدیریت دانش در مدیران متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 23-43]
-
توانمندی
ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]
ج
-
جذب استعداد
مدل مدیریت استعداد برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 385-394]
-
جو سازمانی
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 395-405]
چ
-
چشماندار
مدل نوآوری دانشمحور؛ فلسفه، چشماندار و اهداف [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 144-153]
ح
-
حقوق و دستمزد
ارایه مدلی جهت ارتقای انگیزش اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 406-416]
-
حل مسئله
مقایسه میزان استفاده از سبکهای یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 187-196]
خ
-
خلاقیت
پیش بینی خلاقیت دانش آموزان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و راهبردهای یادگیری [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 102-113]
-
خودپنداشت تحصیلی
دروغ پردازی های امروز، اقدامات غیراخلاقی فردا: یک مدل علّی ارتباط بین منبع کنترل و بی صداقتی تحصیلی با نقش میانجی گری خودپنداشت تحصیلی در دانشجویان پرستاری [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 306-319]
-
خودکارآمدی
اثرات علیّ مدیریت آموزشی و رفتاری استادان برکاهش رفتارهای مخرب کلاسی بواسطه خودکارآمدی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 90-101]
-
خودکارآمدی
پیشبینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 153-163]
-
خودکارآمدی تحصیلی
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین تابآوری تحصیلی و درگیری تحصیلی در دانشجویان رشتههای پزشکی و پیراپزشکی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 294-305]
-
خودنظمدهی
ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظمدهی با باورهای امید در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 320-334]
د
-
داروسازی
مقایسهی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 41-48]
-
داروسازی
ایجاد بستر مناسب آموزشی جهت ارنقاء سطح کیفی دانشجویان رشته داروسازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در زمینه شیمی آلی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 21-28]
-
دانش آموزان
اثربخشی کاربرد رایانه در آموزش و موانع آن [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 114-124]
-
دانش آموزان
پیش بینی خلاقیت دانش آموزان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و راهبردهای یادگیری [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 102-113]
-
دانشجو
مقایسه میزان استفاده از سبکهای یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 187-196]
-
دانشجو
تحلیل انتقادی سیستم ارزشیابی استاد توسط دانشجویان (مروری نظامند) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 82-96]
-
دانشجو
ارزیابی تدریس ایمنی شناسی به روش کلاس معکوس از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 197-208]
-
دانشجویان
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 176-186]
-
دانشجویان
نامه به سردبیر: تدبیری برای انگیزش [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 258-261]
-
دانشجویان
بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با استرس علمی و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 335-346]
-
دانشجویان پرستاری
دروغ پردازی های امروز، اقدامات غیراخلاقی فردا: یک مدل علّی ارتباط بین منبع کنترل و بی صداقتی تحصیلی با نقش میانجی گری خودپنداشت تحصیلی در دانشجویان پرستاری [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 306-319]
-
دانشجویان پزشک
بررسی رابطه باورهای فراشناخت و سلامت روان با عملکرد تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 115-121]
-
دانشجویان پزشکی
پیشبینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 153-163]
-
دانشجویان پزشکی
گرایش دانشجویان سال آخر رشته پزشکی در انتخاب رشته تخصصی: تفاوت بین آنچه دانشجویان میخواهند و آنچه جامعه نیاز دارد [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 209-218]
-
دانشجویان پزشکی
مقایسه سرزندگی تحصیلی، شکفتگی و ابعاد هویت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 283-293]
-
دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین تابآوری تحصیلی و درگیری تحصیلی در دانشجویان رشتههای پزشکی و پیراپزشکی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 294-305]
-
دانشجویان تربیت بدنی
شناسایی عوامل موفقیت یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه : دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 135-143]
-
دانشجوی پرستاری
ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]
-
دانشجوی هوشبری
بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]
-
دانشگاه
شناسایی مؤلفه های فرهنگ سازمانی مطلوب در دانشگاه های علوم پزشکی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 49-57]
-
دانشگاه
تحلیل انتقادی سیستم ارزشیابی استاد توسط دانشجویان (مروری نظامند) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 82-96]
-
دانشگاه
آسیب شناسی دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر فرایند تدریس از دیدگاه دانشجویان (استان اصفهان) [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 141-152]
-
دانشگاه
مدل مدیریت استعداد برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 385-394]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی اثربخشی آموزشهای بالندگی حرفه ای در عملکرد شغلی بر اساس الگوی CIPP [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 79-89]
-
دانشگاه کارآفرین
مطالعه کیفی: شناسایی مولفه های دانشگاه کارآفرین [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 154-161]
-
دانشگاه نسل چهارم
بررسی تأثیر زیرساختهای رویکرد مجازی بر آموزش قابلیتمحور در راستای دانشگاههای نسل چهارم [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 363-375]
-
درگیری تحصیلی
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین تابآوری تحصیلی و درگیری تحصیلی در دانشجویان رشتههای پزشکی و پیراپزشکی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 294-305]
-
درگیری تحصیلی
بررسی ارتباط استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 347-362]
-
دستیاران بالینی
بررسی ارتباط سبک یادگیری با عملکرد مبتنی بر شواهد در دستیاران بالینی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 12-20]
-
دوزبانگی
بررسی مناسب ترین مدلهای توسعه آموزش دوزبانگی از دیدگاه اساتید دانشگاه [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 44-53]
-
دولت یازدهم
آموزش طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم به پزشکان، پرستاران و مردم [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 1-10]
-
دیدگاه دانشجویان
بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]
ر
-
راهبردهای مقابلهای
بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابلهای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 230-240]
-
راهبردهای یادگیری
پیش بینی خلاقیت دانش آموزان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و راهبردهای یادگیری [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 102-113]
-
راهبردهای یادگیری
تدوین مدل اشتیاق تحصیلی برمبنای راهبردهای یادگیری و آگاهی فرا شناختی با میانجی گری باورهای انگیزشی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 125-140]
-
رایانه
اثربخشی کاربرد رایانه در آموزش و موانع آن [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 114-124]
-
رضایت مندی
طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]
-
رفتارهای مخرب کلاسی
اثرات علیّ مدیریت آموزشی و رفتاری استادان برکاهش رفتارهای مخرب کلاسی بواسطه خودکارآمدی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 90-101]
-
رویکرد مجازی
بررسی تأثیر زیرساختهای رویکرد مجازی بر آموزش قابلیتمحور در راستای دانشگاههای نسل چهارم [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 363-375]
س
-
سبکهای هویت
رابطه سبکهای هویت و انگیزش پیشرفت تحصیلی با مشغولیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 71-81]
-
سبک یادگیری
بررسی ارتباط سبک یادگیری با عملکرد مبتنی بر شواهد در دستیاران بالینی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 12-20]
-
سبک یادگیری
مقایسه میزان استفاده از سبکهای یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 187-196]
-
سبک یادگیری
بررسی ارتباط سبکهای یادگیری با نمرات آزمونهای جامع علوم پایه و پیش کارورزی و نتایج آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان در پایان دوره دکتری عمومی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 219-229]
-
سرزندگی
مقایسه سرزندگی تحصیلی، شکفتگی و ابعاد هویت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 283-293]
-
سرزندگی تحصیلی
پیشبینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 153-163]
-
سرزندگی تحصیلی
رابطه کیفیت خواب با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 164-175]
-
سرمایه روان شناختی
اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر سکوت و آوای سازمانی در دانشگاه آزاد استان مازندران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 11-22]
-
سکوت
اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر سکوت و آوای سازمانی در دانشگاه آزاد استان مازندران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 11-22]
-
سلامت
تاثیر الگوی برنامه ریزی شده رفتار تمرینی جهت پایبندی به فعالیت ورزش همگانی به منظور افزایش سلامت دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 54-66]
-
سلامت روان
بررسی رابطه باورهای فراشناخت و سلامت روان با عملکرد تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 115-121]
ش
-
شبکه اجتماعی مجازی
بررسی ارتباط استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 347-362]
-
شکفتگی
مقایسه سرزندگی تحصیلی، شکفتگی و ابعاد هویت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 283-293]
-
شیمی آلی
ایجاد بستر مناسب آموزشی جهت ارنقاء سطح کیفی دانشجویان رشته داروسازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در زمینه شیمی آلی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 21-28]
ط
-
طرح تحول
آموزش طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم به پزشکان، پرستاران و مردم [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 1-10]
ع
-
عدالت سازمانی
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 395-405]
-
علوم پزشکی
طراحی و اعتبار سنجی ابزار ارزیابی فیلم های آموزشی در علوم پزشکی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 240-250]
-
عملکرد
ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]
-
عملکرد ارتباطی
بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی رابطه باورهای فراشناخت و سلامت روان با عملکرد تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 115-121]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی ارتباط استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 347-362]
-
عملکرد شغلی
بررسی اثربخشی آموزشهای بالندگی حرفه ای در عملکرد شغلی بر اساس الگوی CIPP [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 79-89]
-
عملکرد مبتنی بر شواهد
بررسی ارتباط سبک یادگیری با عملکرد مبتنی بر شواهد در دستیاران بالینی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 12-20]
-
عوامل درونی – بیرونی- ملی و منطقه ای
مطالعه کیفی: شناسایی مولفه های دانشگاه کارآفرین [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 154-161]
ف
-
فرایند تدریس
آسیب شناسی دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر فرایند تدریس از دیدگاه دانشجویان (استان اصفهان) [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 141-152]
-
فرهنگ سازمانی
شناسایی مؤلفه های فرهنگ سازمانی مطلوب در دانشگاه های علوم پزشکی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 49-57]
-
فلسفه
مدل نوآوری دانشمحور؛ فلسفه، چشماندار و اهداف [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 144-153]
-
فناوری اطلاعات
اثربخشی کاربرد رایانه در آموزش و موانع آن [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 114-124]
-
فیدبک
ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]
-
فیلم
طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]
-
فیلم های آموزشی
طراحی و اعتبار سنجی ابزار ارزیابی فیلم های آموزشی در علوم پزشکی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 240-250]
ک
-
کارآفرینی سازمانی
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 395-405]
-
کارگاه
ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]
-
کدگذاری
بررسی علل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 67-78]
-
کرمانشاه
مقایسه سرزندگی تحصیلی، شکفتگی و ابعاد هویت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 283-293]
-
کلاس درس
طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]
-
کلاس معکوس
ارزیابی تدریس ایمنی شناسی به روش کلاس معکوس از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 197-208]
-
کنترل رفتار ادراک شده
تاثیر الگوی برنامه ریزی شده رفتار تمرینی جهت پایبندی به فعالیت ورزش همگانی به منظور افزایش سلامت دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 54-66]
-
کیفیت تجارب یادگیری
ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظمدهی با باورهای امید در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 320-334]
-
کیفیت تجارب یادگیری
بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با استرس علمی و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 335-346]
-
کیفیت تدریس
طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]
-
کیفیت خدمات آموزشی
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 176-186]
-
کیفیت خواب
رابطه کیفیت خواب با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 164-175]
گ
-
گروه همتایان
طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]
-
گفتاردرمانی
تشخیص علائم گفتارفلجی با استفاده از نرم افزار چند رسانه ای بازی در دانشجویان گفتاردرمانی اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 251-257]
-
گفتارفلجی
تشخیص علائم گفتارفلجی با استفاده از نرم افزار چند رسانه ای بازی در دانشجویان گفتاردرمانی اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 251-257]
م
-
ماهیت شغلی
ارایه مدلی جهت ارتقای انگیزش اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 406-416]
-
مدل دادههای شمارشی
ارتباط بین متغیرهای دموگرافیک، اقتصادی- اجتماعی و مرتبط با سطح سلامت با تقاضای ویزیت پزشک عمومی در شهر اصفهان در سالهای 95-94 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 58-70]
-
مدل نوآوری دانشمحور
مدل نوآوری دانشمحور؛ فلسفه، چشماندار و اهداف [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 144-153]
-
مدیران دوره دوم متوسطه
ارائه مدل ادراکی توانمندسازی روانشناختی با رویکرد مدیریت دانش در مدیران متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 23-43]
-
مدیریت آموزشی
اثرات علیّ مدیریت آموزشی و رفتاری استادان برکاهش رفتارهای مخرب کلاسی بواسطه خودکارآمدی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 90-101]
-
مدیریت استعداد
مدل مدیریت استعداد برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 385-394]
-
مدیریت دانش
ارائه مدل ادراکی توانمندسازی روانشناختی با رویکرد مدیریت دانش در مدیران متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 23-43]
-
مدیریت رفتاری
اثرات علیّ مدیریت آموزشی و رفتاری استادان برکاهش رفتارهای مخرب کلاسی بواسطه خودکارآمدی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 90-101]
-
مدیریت غیرمتمرکز
بررسی علل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 67-78]
-
مربیان پرستاری
بررسی مشکلات مربیان پرستاری با سابقه بیش از 5 سال در آموزش بالینی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-11]
-
مشغولیت تحصیلی
رابطه سبکهای هویت و انگیزش پیشرفت تحصیلی با مشغولیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 71-81]
-
مشغولیت عاطفی
ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و مشغولیت عاطفی: میانجیگری هیجانهای پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 122-134]
-
مشکلات
بررسی مشکلات مربیان پرستاری با سابقه بیش از 5 سال در آموزش بالینی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-11]
-
معلمان
اثربخشی کاربرد رایانه در آموزش و موانع آن [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 114-124]
-
منبع کنترل
دروغ پردازی های امروز، اقدامات غیراخلاقی فردا: یک مدل علّی ارتباط بین منبع کنترل و بی صداقتی تحصیلی با نقش میانجی گری خودپنداشت تحصیلی در دانشجویان پرستاری [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 306-319]
-
مهارت بالینی
طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]
-
میانگین
ایجاد بستر مناسب آموزشی جهت ارنقاء سطح کیفی دانشجویان رشته داروسازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در زمینه شیمی آلی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 21-28]
ن
-
نظام سلامت
آموزش طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم به پزشکان، پرستاران و مردم [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 1-10]
-
نظریه داده بنیاد
بررسی علل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 67-78]
-
نگرش
تاثیر الگوی برنامه ریزی شده رفتار تمرینی جهت پایبندی به فعالیت ورزش همگانی به منظور افزایش سلامت دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 54-66]
-
نگهداری استعداد
مدل مدیریت استعداد برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 385-394]
-
نیاز جامعه
گرایش دانشجویان سال آخر رشته پزشکی در انتخاب رشته تخصصی: تفاوت بین آنچه دانشجویان میخواهند و آنچه جامعه نیاز دارد [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 209-218]
-
نیازسنجی
بررسی اولویتها و نیازسنجی برنامههای آموزشی پزشکان عمومی مشمول دورههای بازآموزی، آموزش مداوم شهرستان اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 104-114]
و
-
ویزیت پزشک عمومی
ارتباط بین متغیرهای دموگرافیک، اقتصادی- اجتماعی و مرتبط با سطح سلامت با تقاضای ویزیت پزشک عمومی در شهر اصفهان در سالهای 95-94 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 58-70]
-
ویژگیهای شخصیتی
پیش بینی خلاقیت دانش آموزان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و راهبردهای یادگیری [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 102-113]
ه
-
همتامحور
ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]
-
هنجار ذهنی
تاثیر الگوی برنامه ریزی شده رفتار تمرینی جهت پایبندی به فعالیت ورزش همگانی به منظور افزایش سلامت دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 54-66]
-
هوش هیجانی
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 395-405]
-
هویت
مقایسه سرزندگی تحصیلی، شکفتگی و ابعاد هویت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 283-293]
-
هیأت علمی
ارایه مدلی جهت ارتقای انگیزش اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 406-416]
-
هیجانهای پیشرفت
ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و مشغولیت عاطفی: میانجیگری هیجانهای پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 122-134]
ی
-
یادگیری
مقایسهی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 41-48]
-
یادگیری الکترونیکی
شناسایی عوامل موفقیت یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه : دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 135-143]
-
یادگیری تلفیقی
یادگیری تلفیقی و اثر بخشی آن در آموزش پرستاری: مطالعه مروری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 29-40]
-
یادگیری خود راهبر
پیشبینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 153-163]